Як відновити лопатку у воблера? Вдалий ремонт улюбленої приманки

Кубок України 2021. Барабой. Ловля окуня на щучій водоймі

 

Перед Кубком України 2021 Барабой, на пляжі в м. Чорноморськ

Підготовка.

Відразу після Чемпіонату України, я знав, що буду шукати можливість поїхати на Кубок. І ось цей момент настав..  Перебір приманок, намотування нових шнурів, замовлення гачків, які вибивались з асортименту, покупка чогось нового, що непогано працює на цій водоймі з чуток. Збиралися з командою та обговорювали майбутню стратегію, знайомились з водоймою зі слів, адже двоє учасників ніколи раніше не були на цій водоймі, а в такому випадку потрібно побільше інформації, щоб хоча б сформувати уявлення, хибне чи правдиве воно - буде видно на ділі.  

На передодні відбувся Кубок Одеської області, тому ми намагалися дізнатися будь які деталі, які могли нам допомогти. Звичайно, за 2 тижні могло все змінитися, але ми уже мали хоч якісь варіанти.

Дорога на Кубок України в Барабой.

Дорого до Чорноморську, саме там ми вирішили зняти житло, тривала трошки більше десяти годин. Ми планували виїхати з самого ранку, щоб ввечері уже бути на місці, можливо відвідати Чорне море, проте проблеми на роботі у Артема відтермінували наш виїзд на пів дня, і приїхали ми в кінцеве місце призначення уже по ночі. Вранці, трохи відіспавшись, вирішили випити кави на березі моря. Пляж у Чорноморську чистий, охайний стоять пальми у горшках, на піску лежать дерев'яні трапи, щоб не забруднити взуття піском. Поснідавши, та посмакувавши кави на березі моря ми вирушили збирати коробки перед тренуванням. 
Центральний пляж в Чорноморськ

Як виявилося, я глянув графік весняних змагань, а не осінніх, і ми мало не запізнилися на реєстрацію, добре, що нам перетелефонували. Не встигши зібрати коробки, ми все закинули в машину і чимпошвидше поперли на рибне господарство Барабой. Уже на водоймі, ми щось там встигли закинути в коробки та й почалися офіційні тренування.
Споряджений перед стартом Кубуку України 2021 в Барабой

Тренування.

Тренування випало в хороший час, з 14:00 до 17:00 - більшість знають, як в цей час поводиться хижак в спеку )) На тренування я не одягав вейдерси, а взяв чобітки та вирішив по максимуму прогулятися, щоб хоч ознайомитися із зонами лову. Зробивши з  десяток закидів на щуку, змінивши кілька приманок, я не отримав жодної клюваки. Вирішив пройтися берегом та поспостерігати за іншими спортсменами, адже на щучих водоймах, як правило, щука проявляє себе відразу на "свіжих місцях". Проте і натяку на щуку я не побачив. 

Вирішую взяти ультралайт, та розібратися з окунем. Всього за два-три закиди мені сідає перший окунь, і він був доволі приємного розміру, грамів за 200. "Нічого собі початок" -подумав я. 
Чорний окунь спійманий на Барабой

Проте уже друга рибка показала, що розмір дуже різний, адже це був окунець приблизно грамів на 15. Окунь клював бадьоро, практично на кожному закиді, і я вирішив підібрати приманку, яка б працювала у мене найстабільніше. 
Я змінював ваги, змінював кольори та типи приманок, і визначив ту, на яку клювало найчастіше. Пройшов кілька секторів, щоб підтвердити правильність вибору приманки. Все було ок! Окунь працював стабільно на приманках 1-1,3" та на вольфрамовій чебурашці 0.7-1.2г. через кілька хвостів влітали доволі поважні панки з серйозним ірокезом, розмір яких давав мені надію на хороший результат.
Барабойські окуні
Хороший окунь спійманий на Bait Breath SL-Remix Chiby

В кожному секторі не забував перевіряти щуку, замість неї приманки атакували приємні окуні за 100г. Такими кілограм можна набити уже в першу годину. Хоча я знав, що риба, в турах, буде клювати гірше і менша, але не думав, що все буде на стільки сумно для мене...

Щуку на тренуванні я так і не зустрів, вирішив просто пройтися далі, ознайомитися із секторами, щоб хоч мати розуміння куди можна йти в турах. Тренування закінчилося швидко, я не встиг пройти і півтори зони, я вже мовчу про детальне знайомство із секторами. Лише встиг зламати ультралайт, яким рибалю останні пів року, тому в тури доведеться йти із запасним вайтбірдом) На тренуванні зрозумів, що потрібно таки одягати вейдерси, адже берегова лінія у Барабой зовсім не облаштована, більшість секторів були глибоко в очереті, і щоб там не обриватися потрібно буде заходити у воду. Взагалі, я не думав, що така відома водойма, де проводиться купа змагань, та ще й всеукраїнського рівня, буде в такому недоглянутому стані. Можливо, так треба.

Командою вирішуємо ловити окунів, але першу годину спробувати впіймати щуку, оскільки вранці вона має бути активною.

Перший тур Кубку України 2021.


Маленький окунь затиснений в пальцях, спійманий на Барабой
По жеребкуванні мені випала зона "А" на перший тур. Перші пів години я намагаюсь впіймати щуку, але кілька приманок, в кількох секторах не дали ні контакту із зубатою, та й вигуків я не чув, отже зубата мовчить. Починаю ловити окуня, хоч уже й втрачено 20-30 хв. Окунь клював на славу, мало не на кожному закиді, але розмір бажав кращого... Де ж ті пузані, що клювали на тренуванні в тих секторах? Як тільки почав сектор "здуватися" (клювання ставали все рідшими та холостими) Я намагався переміщатися в інший сектор. Чому намагався? Бо суддю доводилося чекати від 5 до 15хв, а переміщатися з рибою заборонено. Це жахливий удар по швидкості пересування ((  
Другий старт я теж ловив окуня і чекав зважування, чекав зважування і намагався вговорити ще кількох окунців, періодично кидаючи приманки для щуки. Уже почав зважуватися кожного разу, як бачив суддю неподалік, щоб потім не чекати з одним окунем, якого простіше відпустити. Але ці зважування теж пожерали час... Та й окунь в мене весь дрібний, весь від 5до 15 грамів. Єдиний, які відрізнявся від інших мав вагу аж 48 грамів.. 

В третьому старті все теж.. Ось сів мені дуже гарний екземпляр, на мою думку, не менше 250-300 грамів, з гарною подачею і визгом послабленого фрикціону. Тільки я почав затягувати фрикціон, як відбувся прикрий схід.. Як виявилося не схід, а розв'язався вузлик... Це було неймовірно прикро.. Але як є, так є, риба не прощає таких косяків)))  
Окунь вкрав приманку
Останні пів години, як я побачив та почув після фінішу першого туру, у людей почала клювати щука. Щука почала клювати, коли стало жарко, коли я вже і не надіявся з нею зустрітися. В результаті, більшість, хто впиралися в щуку і були після 2го старту або з нулем, або з кількома окунцями - фінішували з хорошою вагою... Таких було практично половина, і я, маючи 50 окунів опустився аж на 23 сходинку. Прикро, і окунь ловився, і бачив що не у всіх так клює, але весь був дрібний...Тут треба було або зовсім не кидати на щуку, або впиратися в неї сильніше. Ну і фарт звичайно вирішував, якби не "руки крюки", і не сході бонуса, я був би точно по середині. Після першого туру роблю висновки, що на щучій водоймі результат робить щука. Командую ми теж не дуже виступили, хоч Саша впіймав щуку і половив окунів, Артем приніс всього кілька окунців, адже робив акцент на щуку. 

Другий тур Кубку України на рг Барабой.

Зрозумівши, що окунь не робить результату, другий тур в зоні "С", я вирішив зробити акцент на щуку. Цю зону бачив вперше, поняття не мав які далі сектори, тому став неподалік від місця розходження на помості. Перш ніж заходити у воду, роблю закид на окуня і сідає відразу гарний окунець, не ті "оченята" що клювали в попередній зоні. З другого закиду такий же, а далі почали клювати невеликі і я пішов в воду, взявши з собою лише лайт. Впирався і в метал і в джиг. Перше клювання отримав на коливалку, на максимальному викиді на неї сів судачок на 60 грамів. Невеликий, але таких риб приємніше ловити. 
Судак лежить в підсаці, за пащу зачеплена блешня Smith Pure

З того ж місця добрав ще одного ікластого. За кілька хвилин до кінця, отримую потужне клювання на віброхвоста Bait Breath E. T. Shad, холосте, але я зрозумів, що на правильному шляху. І перший старт скінчився. Хоч і не ловив окуня, але по вазі мав не менше, ніж після першого старту першого туру. 
Другий старт знову ловлю парочку, вже менших окунів, при підході і роблю ставку лише на щуку. Переміщаючись, перебираючи приманки, я, нарешті, отримую першу щучу покльовку, доволі потужну і несподівану для мене, чесну кажучи, я аж розгубився, але рибку дістав для зважування. Зпрацювала коливалка Даіга Мальок, яка і в нас на водоймі працює дововлі успішно. Щучка заважила 500грамів. Знаючи, що після першого старту щук було дуже мало, це був хороший результат.
В третій старт я беру лише один спінінг, лайтовий. Уже на за десять хвилин я отримую потужну подачу горбача на викиді 6 грамів, проте риба відвалюється на середині дороги... Прикро, дуже прикро, це був явно достойний розмір на віброхвоста 2,8". Змінивши сектор, я знову отримую щучу покльовку, на ту ж саму коливалку. Коли стоїш по пояс у воді, на Кубуку України, і щука перед самим підсаком, перед тобою робить свічку... Мда, в такий момент адреналінчик добряче розганяє кров по судинах. Але щучка взята, трохи менша, але їх дві в турі, і результат хороший. 
Щука впіймана на водоймі в Барабой лежить в підсаці, біля неї невеличка блешня Даіга Мальок, на яку і клюнула щука
Загалом я фінішував 5м, мені не вистачило 24 грами для четвертого місця, а це три окунці, або один такий, як в цій зоні клювали, яких мені не складало проблеми зловити, адже на цій водоймі ловити окуня мені було легше як де. Останні хвилини туру, милували око приємні краєвиди, якраз навпроти сонце закочувалось за горизонт. 
Ставок в с. Барабой, сонце опускається до лінії горизонту на протилежному березі. Перед горизонтом сонце ховається за хмару, зафарбовуючи обрій помаранчевим кольором. Вода ставу Барабой відображає у собі цей гарний краєвид

Третій тур, фінальний. 

І ось завершальний тур, зона "B", дамба. З попередніх двох турів, я зробив висновок, що хто цілиться в щуку, той її ловить, тому вирішив до кінця ловити щуку. Тим більше, що командою ми теж не дуже добре, а окунями я лише міг втримати свої позиції, але щоб піднятися треба хороші рибки. Та й що 30, що 50й мені особливої різниці не було, тому вирішив йти в бій лайтом і кілька разів кидав вобчиками. Риби не бачив, в 3му старті взяв ультралайт, щоб не бути геть з нулем, впіймав 4 окуні з 5 закидів, і відклав його, впираючись далі в бонус, якого так і не впіймав. Третій тур зовсім провальний, та й жара стояла і вейдерси натерли, було одне бажання - швидше роздягнутися і в душ.. 

Резюме.

Уже після змагань, маючи уявлення про водойму, я б дещо робив по іншому, але час не вернеш. Здивувало мене деякі моменти в організації, так як довго доводилося чекати суддів для зважування, на дамбі у судді не працювала вага, коли чоловік хотів зважити щуку, то не було протоколів, то зарахували не правильно відпущену рибу... 

На лайті використовував флюрокарбоновий повідець Intech Shock Leader в 0.455 діаметрі, як завжди, він не підвів, адже і перша і друга щука добре ходили по ньому зубами, але всю рибу було доставлено на зважування та бережно відпущено. Щодо ультралайта, то там використовував цей же повідець Intech Shock Leader, лише в діаметрі 0.161. Зазвичай, на змаганнях, використовую ще тонший, але на тренуванні побачив, що цей діаметр не впливає на подачу приманки, і буде додатковий захист, якщо надумає клюнути зубата, яка так і не клюнула. 
В руці лежить дві розмотки флюрокарбону Intech Shock Leader в діаметрі 0,161 та 0,455
Дуже радий, що таки впіймав цільову рибу на водоймі в Барабой - щуку, вся була спіймана на одну і ту ж блешню Даіга Мальок 6 грамів.
Зовсім не шкодую, що використав шанс відвідати таку подію, адже це подорож, досвід, спілкування з колегами по захопленню та час проведений на природі. Всім вдалих риболовлей  

 
 

Коментарі

  1. titanium-arts - The Art of Racing
    The most accurate and original titanium pans 3D titanium nail Models, 2D Models, & 3D Models from Titanium Arts. Discover a huge range of Models from titanium trimmer as seen on tv the best 슬롯 나라 Brands and the titanium color Best

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар